آدرس کارخانه

تهران جاده خاوران پاکدشت خیابان رجایی گلشن 11 پلاک 21-16

تماس با ما
021-36463844-5 09350758934

وبلاگ تکی

آسانسور چیست ؟

آسانسور چیست ؟

بسیاری از شما به خوبی می دانید که آسانسور یکی از بهترین وسیله های حمل و نقل برای بالا و پایین بردن افراد و اجسام می باشد. نام دیگر این وسیله بالابر است که بیشتر به صورت مدرن از آن نام می برند.  شما این وسیله را در هر ساختمانی می توانید مشاهده کنید که تنها نمونه ها و مدل های آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. در واقع همین مورد یکی از مهمترین ویژگی های آن است که باید زمان نصب به خوبی روی آن توجه و دقت صورت گیرد. این وسیله انواع متنوعی دارد که بسته به نوع و کارایی ساختمان شما یکی از آنها را باید نصب کنید.

قطعات و بخش های بسیار زیادی روی آسانسور نصب شده است که کارکرد آن را بر عهده دارند. در واقع باید بدانید هر یک از بخش ها وظایف متنوعی را بر عهده دارند که شما باید به خوبی با این وظایف آشنایی داشته باشید. برای نصب و یا تعمیر این وسیله در ساختمان تنها باید آن دسته از افرادی که آموزش دیده هستند اقدام نمایند. شما نمی توانید به تنهایی این وسیله را تعمیر و یا نصب کنید. نصابان شرکت ایمن فراز الوند در زمینه کاری خود تخصص بسیار زیادی دارند. بر همین اساس می توانند در کمترین زمان هر یک از انواع این وسیله را نصب کرده و یا تعمیر نمایند.

بخوانید : خرید درب آسانسور ، خرید کابین آسانسور ، ویژگی های آسانسور دو کابین

آسانسور

مزیت های استفاده از آسانسور :

اگر نصب کردن آسانسور در ساختمان ها مزیت های زیادی را به همراه نداشت، بدون شک افراد آنها را در ساختمان نصب نمی کردند. اما شما باید بدانید که این وسیله دارای انواع مختلفی می باشد و هر یک از انواع آن هم دارای ویژگی های متنوعی است. بنابراین با توجه به این مورد مهم و ضروری باید به خوبی مزیت های هر یک از انواع آنها را بدانید که آنها عبارت می باشند از :

  1. مزیت های نوع هیدرولیکی :

این نمونه از آسانسور ها بیشتر در آن دسته از ساختمان هایی که مسکونی هستند و تا 5 طبقه می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. شما با استفاده از آنها می توانید بارهای سنگینی را جابجا سازید، البته که باید بدانید تنها برای ارتفاعات کم می توانید از آن استفاده کنید. برخی از مزیت های مهم آنها عبارت می باشد از :

– مصرف انرژی آنها بسیار کم است.

– امنیت بالایی دارند

– به موتورخانه ها در قسمت بالا نیاز پیدا نمی کنند.

– خرابی آنها بسیار کمتر می باشد

– حرکت کردن آنها بدون سرو صدا است

– تعمیر کردن و نگهداری از آنها بسیار آسان می باشد.

– فضای اشغالی آنها هم تا حد زیادی کمتر از دیگر نمونه ها می باشد.

  1. مزیت های نوع کششی :

یکی از دیگر نمونه های آسانسور که از آن برای ساختمان هایی که طبقات زیادی دارند استفاده می شود نمونه های کششی است. این نمونه ها را شما می توانید در ساختمان های متنوعی مشاهده کنید و نصب نمایید. ساختار کلی آنها به گونه ای می باشد که کار کردن با آنها را بسیار آسان تر از نمونه های دیگر کرده است. شما می توانید این نوع از بالابرهای را در بسیاری از ساختمان ها نصب کنید و از مزیت های آنها بهره مند شوید. قاب وزن قرار داده شده روی آنها وزن کمی دارد. البته که باید بدانید ایمنی این نمونه از بالابرها نسبت به نوع هیدرولیکی کمتر است. آنها را به وسیله سیم بکسل وصل کرده اند و به همین دلیل باید زمان نصب آنها نهایت دقت انجام گیرد.

بخوانید : ویزگی های انواع درب طبقه لولایی و کابین بدون درب چیست ؟ ، زیباسازی آسانسور ها با بهترین قیمت

آسانسور

instagram

Leave A Comment

با ما در تماس باشید
021-36463844-5     09350758934 WhatsApp