آدرس کارخانه

تهران جاده خاوران پاکدشت خیابان رجایی گلشن 11 پلاک 21-16

تماس با ما
021-36463844-5 09350758934

وبلاگ تکی

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور چقدر است ؟

یکی از مهمترین مسائلی که در مورد نصب آسانسورها در ساختمان وجود دارد و شما باید از آن اطلاع داشته باشید هزینه سرویس و نگهداری آسانسور می باشد. مدیران ساختمان این هزینه را دریافت می کنند و مقدار آن هم بستگی به بازدیدهای دوره ای می باشد. در صورتی که زمان بازدید دوره ای آسانسور دچار ایراد اساسی شده باشد باید آن را تعمیر کنند و بر همین اساس از شما هزینه بیشتری می گیرند. اما در صورتی که آسانسور ایراد زیادی نداشته باشد از شما هزینه بیشتری دریافت نمی کنند و تنها آن را مورد بازرسی قرار می دهند تا از به وجود آمدن ایراد درون آن جلوگیری کنند.

شما باید به خوبی بدانید که هزینه سرویس و نگهداری آسانسور بر اساس معیارهای متنوعی تعریف می شود. شرکت هایی که ارائه دهنده خدمات سرویس دهی آسانسور می باشند از شما هزینه به صرفه ای را دریافت می کنند. اما شما با این وجود باید بهترین شرکت را برای بازدید دوره ای انتخاب کنید. سرویس کاران شرکت ایمن فراز الوند در کار خود بسیار حرفه ای هستند و می توانند در کمترین زمان هر یک از ایرادات درون آسانسور شما را رفع کرده و کمترین هزینه را دریافت کنند. البته که باید بدانید این هزینه نرخ مصوب دارد و در مورد آن با مدیران ساختمان صحبت می کنند.

بخوانید : رفع مشکل درب های آسانسور ، مزیت های استفاده از تزئینات آسانسور ، چگونگی سرویس و نگهداری آسانسور ها

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور به صورت ماهیانه :

سرویس کردن آسانسور یک بازرس کلی از قطعاتی می باشد که درون آسانسور به کار رفته است. زمانی که شما در طول روز چندین بار از آسانسور استفاده می کنید امکان دارد یکی از این قطعات کارایی و عملکردش ضعیف شود و یا دچار ایراد گردد. در صورتی که آن را مورد بازدید قرار دهید خیالتان راحت می شود که در صورت به وجود آمدن ایراد هم آن را رفع می کنید و از جان افرادی که سوار آسانسور می شوند مراقبت می نمایید. سرویس کردن آسانسور باید در بازه مشخص شده ای انجام شود که شرکت های آسانسور سازی به خوبی با این زمان و دوره آشنایی دارند.

اینکه شما به صورت ماهیانه از سرویس کاران درخواست سرویس و بازدید از آسانسور را داشته باشید امر مهمی است و از این طریق می توانید با خیال راحت سوار آسانسور شوید. افرادی که مدیر ساختمان هستند باید به این مسئله حساسیت بیشتری نشان دهند و به خوبی حواسشان را جمع کنند که از سرویس کار درخواست بازدید از آسانسور را داشته باشند. هزینه ای که سرویس کاران برای بازدید ماهیانه از مدیر ساختمان دریافت می کنند بر اساس معیارهای مشخص شده ای می باشد و شما هزینه زیادی را برای بازدید نیازی نیست پرداخت کنید. آسانسورهای هر یک از ساختمان ها ویژگی های متنوعی دارند و شما باید به خوبی دقت داشته باشید که آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. مکانیزم های مورد استفاده روی آسانسور ویژگی ها و مشخصات متنوعی داد و شما باید به خوبی با این مکانیزم ها آشنایی داشته باشید. برخی از آنها که به مرور زمان ویژگی ها و قدرت خود را از دست می دهند امکان دارد که به طور کلی توانایی نداشته باشند. در این صورت باید آنها را تعویض کنید.

بخوانید : چه فاکتورهایی برای بازرسی و سرویس آسانسور اهمیت دارد ؟ ، هزینه خریداری کابین شیشه ای آسانسور چقدر است ؟

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور

 هزینه سرویس و نگهداری آسانسور و نرخ تصویب شده :

اینکه شما در مورد نرخ هزینه سرویس و نگهداری آسانسور اطلاعات لازم را داشته باشد اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را در نظر بگیرید. این هزینه به صورت ماهیانه دریافت می شود و بهتر است که از سرویس کاران حرفه ای درخواست بازدید از آسانسور را داشته باشید. به طور معمول  تعمیراتی که در آسانسور به وجود می آید به دو دسته تقسیم می شود. یکی از آنها تعمیرات جزئی و دیگری اساسی است. مدیران ساختمان باید هزینه آن دسته از تعمیرات جزئی را پرداخت کنند. اما باید بدانید که اجرت نصب آن بر عهده فردی که ارائه دهنده خدمات آسانسور می باشد است. اینکه شما یک برنامه منظم و اساسی برای تعمیرات جزئی و اساسی آسانسور داشته باشی کمک می کند همیشه بتوانید با خیالی آسوده از آسانسور خود استفاده کنید.

قراردادی که شما برای سرویس دوره ای آسانسور می نویسید بر اساس ویژگی ها و نکات بسیار زیادی است و شما باید به خوبی آنها را مورد بررسی قرار دهید. تاریخ شروع بازدید و دوره ای که آسانسور به بازدید نیاز دارد دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید. عیب یابی آسانسور در صورتی که ایراد اساسی داشته باشد امر مهمی می باشد و شما بهتر است که به خوبی بازه زمانی مشخص شده خود را بهتر است که به تعمیرکاران اعلام کنید تا آنها رد آن زمان مشخص شده در کمترین زمان بتوانند سرویس آسانسور را انجام دهند. اگر آسانسورها دارای ترافیک بالایی باشند باید در ماه دو بار مورد بررسی قرار بگیرند. اینکه آسیب جدی به آنها وارد نشود اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید.

Instagarm

Leave A Comment

با ما در تماس باشید
021-36463844-5     09350758934 WhatsApp