آدرس کارخانه

تهران جاده خاوران پاکدشت خیابان رجایی گلشن 11 پلاک 21-16

تماس با ما
021-36463844-5 09350758934

وبلاگ تکی

ویژگی های کابین آسانسور لوکس

کابین آسانسور مدل های متنوعی دارد که یکی از بهترین مدل های آن کابین آسانسور لوکس می باشد. کابین به طور کلی یک اتاقک و یا محفظه ای می باشد که افراد درون آن جای می گیرند. این وسیله به صورت عمودی مورد استفاده قرار می گیرد و البته که باید بدانید به جز حمل افراد برای حمل بار هم از آن استفاده می کنند. ظرفیت و ابعاد کابین ها با یکدیگر متنوع می باشد و شکل و مدل های آن با یکدیگر متفاوت هستند. متداول ترین نمونه های آن تمام استیل، استیل، و نیمه استیل می باشد. البته که باید بدانید فرمیکا و ام دی اف هم جایگاه بالایی در بین افراد دارد.

یکی از زیباترین و شکیل ترین کابین های آسانسور که آن را به طور معمول تمام استیل می شناسند کابین آسانسور لوکس است. این مدل را در چندین طرح متنوع تولید و طراحی می کنند که شما می توانید در بین مدل های متنوع آن یکی ار که بیشتر با سلیقه تان هماهنگی دارد را خریداری کنید. قطعات متنوعی برای ساخت این کابین آسانسور به کار می رود که بنا بر شیک بودن این کابین بهتر است بدانید قطعات به کار رفته شده روی آن هم کیفیت بسیار عالی دارد. شما می توانید بر اساس سلیقه خود یکی از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید.

بخوانید : انواع موتور آسانسور ، ویژگی های آسانسور دو کابین ، دلایل آینه در کابین آسانسورها

کابین آسانسور لوکس

تجهیزات تزئینی کابین آسانسور لوکس چه چیزهایی است ؟

تجهیزاتی که برای طراحی کابین آسانسور لوکس به کار می رود متنوع می باشد و هر یک از آنها کارایی مختلفی دارند. برخی از مهمترین آنها که اهمیت بسیار زیادی دارد عبارت می باشد از :

  1. دیواره های کابین :

دیواره های کابین را از جنس های متنوعی تولید و طراحی می کنند که یکی از آنها تمام استیل لوکس می باشد.  البته باید بدانید نگهداری این مدل از دیگر کابین ها سخت تر است. جای انگشتان دست و یا لکه های چربی روی آن به خوبی مشاهده می شود که همیشه باید آن را به خوبی تمیز کنید. این نمونه از کابین ها برای آن دسته از ساختمان هایی که سرایدار مقیم دارند بهترین انتخاب می باشد. همچنین شما باید بدانید که زمان اسباب کشی امکان دارد به آنها آسیب وارد شود.

نمونه دیگری از کابین آسانسور لاکچری چوبی می باشد که آنها را از ورق های ام دی اف تولید و طراحی کرده اند. رنگ های متنوعی از آنها را شما می توانید خریداری کنید، همچنین باید بدانید نسبت به کثیفی و ضربه این نمونه از آسانسورها مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. با توجه به تنوع رنگی که آنها دارند شما می توانید در هر ساختمانی آنها را نصب کنید. کابین های ترکیبی ام دی اف و فرمیکا هم یکی از دیگر نمونه کابین های لوکس می باشد. تنوع رنگ بندی و طرح های آنها هم بسیار زیاد است که شما می توانید در بین آنها یکی از بهترین نمونه ها را انتخاب کنید.

  1. سقف کابین :

برای طراحی کابین آسانسور لوکس در قسمت سقف از نورپردازی کاذب نهایت استفاده را می برند. این نمونه از سقف ها به طور معمول از جنس ورق های استیل می باشند و البته که باید بدانید ورق های فرمیکا و کامپوزیت هم برای طراحی آنها به کار می رود. به وسیله برش لیزر روی هر یک از این سقف ها طرح های متنوعی را وارد می کنند. لامپ های هالوژن هم برای زیبایی بیشتر آنها به کار می رود که جلوه بسیار زیبایی به کابین شما می بخشد. ورق های استیل، سقف های مشبک و لامپ هایی که توکار هستند برای طراحی و نورپردازی سقف کابین مناسب می باشند.

  1. کف کابین :

برای طراحی کف کابین آسانسور لوکس می توانید از کفپوش هایی که سنگ ساده، لمینت، سنگ معرق و یا کفپوش های پی وی سی استفاده نمایید. آن دسته از کفپوش هایی که پی وی سی هستند مقاومت بسیار زیادی دارند و همین مورد از جمله مهمترین ویژگی های آنها می باشد.وزن کم و راحتی شستشوی آنها یکی از دیگر ویژگی هایی است که دارند. البته که باید بدانید زیبایی آن نسبت به دیگر گزینه ها مانند سنگ و … کمتر می باشد. رنگ بندی آنها متنوع می باشد و شما می توانید یکی از آنها را که زیباتر می باشد و با دیگر بخش ها هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب نمایید.

بخوانید : 4 ویژگی مهم کابین در آسانسور ها ، 5 ویژگی مهم کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لوکس

  1. آینه داخل کابین :

در تمامی انواع آسانسورها آینه وجود دارد و باید بدانید که درون کابین آسانسور لوکس هم آینه وجود دارد. زمانی که شما درون کابین آسانسور نصب کنید موجب می شود که اندازه آن بزرگ تر از آنچه که هست نشان داده شود. آن دسته از افرادی که از فضای بسته می ترسند زمانی که درون آسانسور آینه وجود داشته باشد ترسشان فرو می ریزد. نمونه مدل های آینه ها درون کابین بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها قاب ها و طراحی های متنوعی دارند که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

Instagram

4 Comments

Leave A Comment

با ما در تماس باشید
021-36463844-5     09350758934 WhatsApp