آدرس کارخانه

تهران جاده خاوران پاکدشت خیابان رجایی گلشن 11 پلاک 21-16

تماس با ما
021-36463844-5 09350758934

وبلاگ تکی

کاربرد آسانسورهای خودروبر چگونه می باشد ؟

یکی از انواع آسانسورهایی که بزرگ می باشند و در بسیاری از ساختمان ها آنها را مورد استفاده قرار می دهند  آسانسورهای خودروبر هستند. این نمونه از آسانسورها را با توجه به کاربری بسیار بالایی که دارند امروزه نسبت به گذشته بیشتر سفارش داده می شوند. بر همین اساس شما می توانید هر یک از آنها را که با ساختمان شما مطابقت بیشتری دارد سفارش دهید تا برایتان تولید و طراحی کنند. شرکت ایمن فراز الوند انواع این نمونه از آسانسورها را تولید و طراحی می کند. بنابراین شما می توانید بین مدل های متنوع آن یکی را که بیشتر نیاز دارید انتخاب کنید و خریداری نمایید.

امروزه ساختمان سازی تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است ولی امکان دارد برخی از ساختمان ها فضایی برای به وجود آوردن پارکینگ نداشته باشند. شما بهتر است برای آن دسته از ساختمان هایی که که 3 طبقه هستند باید از سیستم هیدرولیکی استفاده کنید تا آسانسور را نصب نمایید. آن دسته ساختمان هایی که بیشتر از سه طبقه هستند هم از آسانسورهای خودروبر کششی می توانند استفاده کنند. شما باید زمان خرید هر یک از آنها به خوبی با مشاوران و کارشناسان شرکت ایمن فراز الوند مشورت کنید تا آنها به شما بهترین نمونه را معرفی کنند.

بخوانید : ویژگی ها و انواع آسانسور خودروبر ، ویژگی های آسانسور دو کابین

آسانسورهای خودروبر

کاربرد آسانسورهای خودروبر :

شما نام آسانسورهای خودروبر را امکان دارد با نام جک بالابر اتومبیل هم شنیده باشید که کاربردهای بسیار مناسبی دارند. این نمونه از آسانسورها لیفتراک ویژه و منحصر به فردی دارند که در طول ارتفاع سازه ای که برای آنها تشکیل شده است به سمت بالا در حرکت هستند. این نمونه از لیفتراک ها را شما می توانید برای بالا بردن خودرو خریداری کنید و روی آسانسور نصب نمایید. در واقع شرکت های تولید باید از این قطعه مهم استفاده کنند. کاربرد آسانسور خودروبر با استفاده از این لیفتراک ها بسیار آسان تر می شود.

زمانی که لیفتراک روی آسانسور خودروبر نصب شده باشد به راحتی آسانسور را می تواند بدون سرنشین و یا با سرنشین حرکت دهد. شما از آنها می توانید استفاده کنید تا یک طبقه را به طبقه دیگر متصل نمایید. طراحی کردن این نمونه از لیفتراک ها بسیار مهندسی می باشد و باید از مقاومت به نسبت بالایی برخوردار باشد. در صورتی که طراحی آنها مناسب باشد شما به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید. ورود و خروج خودرو با استفاده از این آسانسورها بسیار آسان می باشد. استانداردهای کلی برای ساخت متعارف این نمونه از آسانسورها وجود دارد که شرکت های سازنده به خوبی با این استانداردها آشنایی دارند. شرکت ایمن فراز الوند در این زمینه به خوبی تخصص دارد و هر یک از استانداردهای تولیدی را برای ساخت آسانسور به کار می برند.

فضای مورد نیاز برای آسانسورهای خودروبر هیدرولیک :

با توجه به اینکه تنوع آسانسورهای خودروبر هیدرولیک بسیار زیاد است شما باید ابعاد کابین و چاه را در نظر بگیرید و سپس یکی از آنها را که مناسب تر است انتخاب کنید و سفارش دهید. نحوه اتصال آسانسورها هیدرولیک اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. البته که بهتر است بدانید اتصال آنها را نصابان به خوبی می توانند انجام دهند تا ایراد و اشکالی نداشته باشد. با این وجود شما هم بهتر است به خوبی اطلاعات تان را در این زمینه تا حد زیادی افزایش دهید. چاه و کابین آسانسورها باید به درستی بررسی شود و اندازه های آنها هم به خوبی مشخص گردد. در این صورت شما می توانید آنها را به خوبی تا مد ها بدون خرابی و ایراد مورد استفاده قرار دهید.

بخوانید : آشنایی با چگونگی کار آسانسورها ، معرفی آسانسورهای سیستم کششی ، اطلاعاتی در مورد انواع آسانسور از نظر کاربرد

آسانسور خودروبر

نکاتی برای خرید و نصب آسانسورهای خودروبر :

نکات بسیار زیادی برای نصب و طراحی هر یک از انواع آسانسور خودروبر وجود دارد که شما باید به خوبی آنها را در نظر داشته باشید. در این صورت به بهترین نحو ممکن می توانید آنها را نصب کنید و یا خریداری نمایید. برخی از این نکات که اهمیت بسیار زیادی دارد عبارت می باشد از :

  1. در ابتدا باید مدل آسانسورهای خودروبر که متنوع هستند را به درستی انتخاب کنید. اینکه آسانسور انتخاب شده شما با فضایی که در اختیار دارید مطابقت های لازم را داشته باشد اهمیت بسیار زیادی دارد. بر همین اساس بهتر است به خوبی این مودر را بررسی کنید و به آن دقت داشته باشید.
  2. طول آسانسور از دیگر نکاتی است که زمان نصب و ساخت باید به آن دقت شود. نصابان به خوبی در این زمینه تخصص دارند و می توانند بر اساس اندازه پارکینگ شما بهترین طول و عرض را طراحی کنند.
  3. سیستم برق آ باید به درستی نصب شود. البته که باید بدانید سیستم برقی این آسانسورها مصرف زیادی ندارد و همین مورد از جمله مهمترین مزیت های آنها می باشد.
  4. شما می توانید انواع آنها که قدیمی شده اند را به بهترین شکل ممکن بازسازی کنید تا زیبای و کارایی بیشتری داشته باشد. در این صورت نیازی به هزینه کردن بیشتر نخواهید داشت.

instagram

Leave A Comment

با ما در تماس باشید
021-36463844-5     09350758934 WhatsApp