آدرس کارخانه

تهران جاده خاوران پاکدشت خیابان رجایی گلشن 11 پلاک 21-16

تماس با ما
021-36463844-5 09350758934

وبلاگ تکی

آشنایی با آماده سازی کف چاله آسانسور

یکی از اولین مرحله هایی که برای تولید و طراحی آسانسور باید انجام شود آماده سازی کف چاله آسانسور می باشد. در واقع برای طراحی این بخش باید افرادی که تخصص بیشتری دارند اقدام نمایند، آنها به خوبی با هر بخش آشنایی دارند و به همین دلیل می توانند بدون ایراد این بخش را طراحی کنند. دقت داشته باشید که شما طراحی این بخش را باید به افرادی که در این زمینه تخصص دارند بسپارید. آنها به خوبی برای طراحی این بخش اطلاعات لازم و ضروری را دارند. کارشناسان و نصابان آسانسور در شرکت ایمن فراز الوند به خوبی میتوانند در این زمینه به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

در واقع شما باید بدانید برای آماده سازی کف چاله آسانسور مراحل زیادی باید طی شود. در صورتی که این مراحل به درستی طی نشوند و ایرادی در آنها وجود داشته باشد، آسانسور به درستی طراحی نمی گردد. دقت داشته باشید که شما باید به خوبی خودتان هم با این مراحل آشنایی داشته باشید. بر همین اساس در ادامه مراحلی که برای آماده سازی باید طی شود را توضیح می دهیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

بخوانید : ویژگی های آسانسور دو کابین ، خرید بهترین درب کابین آسانسور ، آیا سقوط آسانسور امکان پذیر است ؟

آماده سازی کف چاله آسانسور

توضیحاتی در مورد آماده سازی کف چاله آسانسور :

برخی از مهمترین مراحلی که برای آماده سازی این بخش از آسانسور باید انجام شود و شما به آن توجه داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. برای نصب و آماده سازی آسانسور بهتر است در ابتدا ارتفاع مورد نظر را از سطح چاله تا قسمت کف سازی آسانسور که آماده شده است پیش از بتون ریزی به درستی اندازه گیری کنید. 190 سانتی متر ارتفاع استانداردی می باشد که باید برای طراحی آن را در نظر داشته باشید.
  2. زمانی که می خواهید بتون ریزی را انجام دهید باید به نقشه هایی که در مورد سکوی ضربه گیر وجود دارد اطلاعات خود را افزایش دهید. از این طریق می توانید با دقت بسیار زیادی بتن ریزی را انجام دهید. در واقع شما باید بدانید کف آسانسور یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش های طراحی آسانسور می باشد. همه چیز از کف آسانسور آغاز می شود و به همین دلیل باید با دقت زیادی آن را طراحی کنید.
  3. بتن ریزی و آرماتور بندی را باید بر اساس اندازه های استاندارد هر یک از آسانسورها انجام دهید. به طور کلی باید بدانید 10 سانتیمتر بتن ریزی بهتر است انجام شود و آرماتوربندی هم باید به فاصله 30 سانتی متر انجام شود تا ایرادی درون کار به وجود نیاید. ارتفاعی که باقی می ماند نباید به هیچ عنوان کمتر از 150 سانتیمتر باشد. در این زمینه بدون شک تنها آن دسته از افرادی که جهت نصب آسانسور دوره های آموزشی را گذرانده اند می توانند اقدام کنند. آنها بدون ایراد و اشکالی در سیستم آن را نصب می کنند و تحویل مشتری می دهند.
  4. برای اجرا کردن سکوهایی که ضربه گیر هستند باید نقشه های اجرایی با دقت هر چه تمام مورد بررسی قرار بگیرد پیش بینی کردن هر یک از آنها اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.

در صورتی که هر یک از آماده سازی کف چاله آسانسور به درستی طی شود آسانسور به خوبی کار می کنید و ایمن بودن آن یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های آن خواهد بود. در واقع شما باید بدانید اگر هر یک از بخش های طراحی چاله آسانسور به درستی طی شود مزیت های زیادی را همراه با خود دارد که برخی از مهمترین و اصلی ترین آنها که شما هم باید با آنها آشنایی داشته باشید را در ادامه بیان می کنیم.

بخوانید : مراحل و نکاتی در مورد طراحی داخل کابین ، 4 مرحله مهم برای طراحی چاله آسانسور ، هزینه نصب درب آسانسور طلایی

آماده سازی کف چاله آسانسور

مزیت های آماده سازی کف چاله آسانسور :

برخی از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی که اجرا کردن آماده سازی کف چاله آسانسور دارد و شما باید به آن توجه داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. در ابتدا باید بدانید که ایمن بودن آسانسور تا حد زیادی تامین می شود. اینکه شما با خیالی آسوده سوار آسانسور می شوید بستگی به اجرا کردن تک به تک مرحله های آماده سازی کف گودال دارد. چاله آسانسور را شما باید به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش های طراحی آسانسور بشناسید که نقش مهمی در حرکت و روند کار آسانسور دارد.
  2. اینکه هر بخش با دقت زیادی آماده سازی شود آسانسور هم به درستی کار می کند. برخی از آسانسورها هستند که ایراد زیادی در کار کردن دارند. آنها بدون شک شاید از ابتدا به درست آماده سازی نشده اند و شما باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید. توجه به این مرحله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل است که بیشتر کارشناسان در ابتدا به این مرحله اهمیت می دهند.
  3. اگر آماده سازی کف چاله آسانسور به درستی انجام شود شما باید بدانید که دیگر مراحل هم به بهترین نحو ممکن انجام می شوند تا کارکرد آسانسور عالی باشد.

instagram

Leave A Comment

با ما در تماس باشید
021-36463844-5     09350758934 WhatsApp