آدرس کارخانه

تهران جاده خاوران پاکدشت خیابان رجایی گلشن 11 پلاک 21-16

تماس با ما
021-36463844-5 09350758934

وبلاگ تکی

تعیین ابعاد کابین آسانسور چگونه است ؟

اینکه برای تعیین ابعاد کابین آسانسور چه مساحتی نیاز دارید و شکل آن چگونه است یکی از مسائل مهمی می باشد که کارشناسان به طور دقیق می توانند آن را بررسی کنند. مسئله مربوط به ابعاد چاه و همچنین مساحت آسانسور یکی از مهمترین دغدغه هایی می باشد که طراحان زمان طراحی کابین آسانسور دارند. امروزه آسانسورهای بسیار زیادی در ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و … نصب می شود. آنها هر یک ویژگی های مختلفی دارند و دارای مشخصات متنوعی هستند. کابین آنها بر اساس نوع کاربری که آسانسور در ساختمان دارد تعیین مساحت می شود و شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید.

در ساختمان هایی که بزرگ هستند مهندسین تعیین ابعاد کابین آسانسور را به صورت اصولی تر و بزرگ تر طراحی می کنند. استانداردهای بسیار زیادی وجود دارد که برای تعیین مساحت باید به آنها دقت زیادی داشته باشید. هر یک از این استانداردها تعریف مشخص شده ای دارند و شما باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید. شما می توانید کمترین فضاها را برای طراحی این بخش اختصاص دهید، ولی باید به خوبی کاربری  موارد دیگر را که روی آن نقش دارد مورد بررسی قرار دهید. برخی از موارد بسیار مهمی که روی این گزینه تاثیر زیادی دارند و شما باید به آنها دقت داشته باشید را در ادامه بیان می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

بخوانید : ویژگی ها و انواع آسانسور خودبر ، ویژگی های آسانسور دو کابین ، خرید بهترین درب کابین آسانسور

تعیین ابعاد کابین آسانسور

چه عواملی روی تعیین ابعاد کابین آسانسور نقش دارد ؟

عوامل بسیار زیادی روی تعیین ابعاد کابین آسانسور نقش دارد و شما باید به خوبی این موارد را در نظر داشته باشید. مهندسین شرکت ایمن فراز الوند در زمینه تعیین کردن این ابعاد به صورت تخصصی تر عمل می کنند و هر یک از نکات و موارد را به خوبی رعایت می نمایند. برخی از این موارد که روی تعیین کردن مساحت نقش مهمی دارد و شما باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. نوع آسانسور :

نوع آسانسور یکی از مهمترین مواردی است که در تعیین ابعاد کابین آسانسور باید به آن دقت زیادی داشته باشید. برخی از آسانسورها هستند که برای ساختمان های بلند طراحی می شوند آنها بدون شک باید ابعاد بیشتری داشته باشند تا تعداد جمعیت بیشتری را در خود جای دهند. همچنین شما باید بدانید آن دسته از آسانسورهایی که برای حمل ماشین مورد استفاده قرار می گیرند هم باید ابعاد بیشتری داشته باشند. اینکه نوع آسانسور چه می باشد اهمیت بسیار زیادی دارد و شما هم باید به خوبی این موارد را در نظر بگیرید. دقت داشته باشید که زمان خریداری این آسانسورها باید به خوبی نوع آنها را تعیین کنید تا انتخاب اصولی و درست برای نصب آن داشته باشید.

  1. کاربرد آن در ساختمان :

کاربردی که آسانسورها در ساختمان دارند از دیگر موارد مهمی است که شما باید زمان تعیین ابعاد کابین آسانسور به خوبی آن ار در نظر داشته باشید. برخی از آسانسورها هستند که در ساختمان جهت حمل بار مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از آسانسورهای دیگر هم می باشند که برای مسافربری مورد استفاده قرار خواهند گرفت. شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید و به آن توجه زیادی نمایید. البته که باید بدانید آن دسته از مشاوران و کارشناسان شرکت به خوبی با این مورد آشنایی دارند و تمامی اصول طراحی و تعیین ابعاد را روی آن اجرا می کنند. در صورتی که طراحی صفر تا صد آسانسور خود را به آنها بسپارید در کمترین زمان هر یک از مواردی که مربوط به آسانسور شما می باشد را در کمترین زمان حل می کنند.

  1. فضای مورد نیاز در موتورخانه :

فضایی که در موتورخانه برای نصب آسانسور در اختیار دارید یکی از دیگر مواردی است که روی تعیین ابعاد کابین آسانسور نقش مهمی را بر عهده دارد. هرچه که فضای شما بیشتر باشد بدون شک ابعاد آن را افزایش می دهند. البته که باید بدانید دو مورد دیگر روی این مورد تاثیر زیادی دارند و کارشناس به خوبی هر یک از این موارد را مورد بررسی قرار می دهد. دقت داشته باشید که زمان خریداری هر یک از انواع آسانسورها باید به خوبی فضای موتورخانه را مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید در این مورد با کارشناسان مشورت کنید و آنها باید به خوبی فضای شما را مورد بررسی قرار دهند.

بخوانید : تعیین ابعاد کابین آسانسور چگونه است ؟ ، اطلاعاتی در مورد انواع آسانسور از نظر کاربرد ، خرید کابین آسانسور

تعیین ابعاد کابین آسانسور

  1. عمق مورد نیاز در آسانسور :

عمق آسانسور از دیگر عواملی می باشد که روی تعیین ابعاد کابین آسانسور نقش مهمی را بر عهده دارد. دقت داشته باشید که برای خرید هر یک از انواع آسانسورها باید به خوبی این مورد را هم در نظر داشته باشید. در صورتی که با این مورد آشنایی ندارید باید از متخصصان درخواست کنید که از فضای در اختیار شما بازدید نمایند و نتیجه را به شما اعلام کنند. دقت داشته باشید که برای انتخاب عمق فضا باید به خوبی نوع آسانسور و کاربرد آن را در نظر داشته باشید.

instagram

Leave A Comment

با ما در تماس باشید
021-36463844-5     09350758934 WhatsApp